Opravy a servis mobilních telefonů

Víš o tom, že na světě je 40 milionů nevidomých lidí? A více než 300 milionů je silně slabozrakých?

České společnost BlindShell vyvíjí a vyrábí telefony právě pro tyto zákazníky. Naše mobilní telefony prodáváme téměř po celém světě a daří se nám velmi dobře, důkazem toho je, že v posledních 3 letech jsme se umístili v prestižním žebříčku Deloitte Fast 50, jako jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem v Evropě.

Aby všichni naši zákazníci byli spokojení, hledáme do týmu kolegu, který bude mít na starosti celý proces servisu našich produktů.


Co budeš mít na starosti:

  • Kompletní zastřešení servisních potřeb přímých i nepřímých zákazníků
  • Starání se o to, aby byly splněné jak kvalitativní, tak i časové cíle (aby servisní úkon byl kvalitní a rychlý).
  • Příjem reklamací
  • Určení a ověření závad
  • Evidence reklamací
  • Oprava reklamačních závad
  • Odeslání opravy zpět zákazníkům
  • Komunikace s partnerem, zákazníkem o opravě
  • Podílení se na zlepšování produktů
  • Zavedení nového systému sledování servisních úkonů

Co budeš potřebovat:

  • Pečlivost, zručnost, samostatnost a pořádkumilovnost ☺
  • Zkušenost s komunikací se zákazníky
  • PC dovednosti – excel, word, atd.
  • Schopnost vést tým brigádníků
  • Základních technické elektro dovednosti (jako například pájení drobných součástek)
  • Angličtina – alespoň B1 – nutné komunikovat se zákazníky

Co není nutností, ale mohlo by pro tebe být výhodou

  • Linux základy
  • Předchozí práce ve skladu
  • Předchozí práce v servisu
  • Předchozí práce v Telco
  • Předchozí práce v e-shopu


Těšíme se na Tvůj motivační dopis a osobní setkání!