Servis a reklamace mobilních telefonů
Víš o tom, že na světě je 40 milionů nevidomých lidí? A více než 300 milionů je silně slabozrakých?
České společnost BlindShell vyvíjí a vyrábí telefony právě pro tyto zákazníky. Naše mobilní telefony prodáváme téměř po celém světě a daří se nám velmi dobře, důkazem toho je, že v posledních 3 letech jsme se umístily v prestižním žebříčku Deloitte Fast 50, jako jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem v Evropě.
Aby všichni naši zákazníci byli spokojení, hledáme do týmu kolegu, který bude mít na starosti celý proces servisu našich produktů.
Co budeš mít na starosti:
- Kompletní zastřešení servisních potřeb přímých i nepřímých zákazníků
- Starání se o to, aby byly splněné jak kvalitativní, tak i časové cíle (aby servisní úkon byl kvalitní a rychlý).
- Příjem reklamací
- Určení a ověření závad
- Evidence reklamací
- Oprava reklamačních závad
- Odeslání opravy zpět zákazníkům
- Komunikace s partnerem, zákazníkem o opravě
- Podílení se na zlepšování produktů
- Zavedení nového systému sledování servisních úkonů
Co budeš potřebovat:
- Pečlivost, zručnost, samostatnost a pořádkumilovnost ☺
- Zkušenost s komunikací se zákazníky
- PC dovednosti – excel, word, atd.
- Schopnost vést tým brigádníků
- Základní technické elektro dovednosti (jako například pájení drobných součástek)
- Angličtina – alespoň B1 – nutné komunikovat se zákazníky
Co není nutností, ale mohlo by pro tebe být výhodou
- Linux základy
- Předchozí práce ve skladu
- Předchozí práce v servisu
- Předchozí práce v Telco
- Předchozí práce v e-shopu
Životopis a motivační dopis můžeš zaslat na [email protected]. Těšíme se ne tebe :) !